Monday 21 August 2017

Hm forex


Bekerja untuk diri sendiri Jika Anda mulai bekerja untuk diri sendiri, Anda digolongkan sebagai pedagang tunggal. Ini berarti Anda wiraswasta - bahkan jika Anda belum memberi tahu HM Revenue and Customs (HMRC). Menjalankan bisnis Anda mungkin wiraswasta jika Anda: menjalankan bisnis Anda untuk diri sendiri dan bertanggung jawab atas keberhasilan atau kegagalannya memiliki beberapa pelanggan sekaligus dapat memutuskan bagaimana, di mana dan kapan Anda melakukan pekerjaan Anda dapat mempekerjakan orang lain dengan biaya sendiri Untuk membantu Anda atau melakukan pekerjaan untuk Anda menyediakan barang-barang utama dari peralatan untuk melakukan pekerjaan Anda bertanggung jawab untuk menyelesaikan pekerjaan yang tidak memuaskan dalam waktu Anda sendiri dengan harga yang disepakati untuk menjual barang atau jasa Anda untuk menghasilkan keuntungan (termasuk melalui Situs web atau aplikasi) Banyak di antaranya juga berlaku jika Anda memiliki perusahaan terbatas namun Anda tidak digolongkan sebagai wiraswasta oleh HMRC. Sebaliknya, Anda adalah pemilik dan karyawan perusahaan Anda. Anda bisa dipekerjakan dan wiraswasta pada saat yang sama, misalnya jika Anda bekerja untuk majikan di siang hari dan menjalankan bisnis Anda sendiri di malam hari. Jika Anda masih belum yakin dengan status pekerjaan Anda, Anda dapat menggunakan Indikator Status Pekerjaan HMRC atau menghubungi HMRC untuk mendapatkan saran. Menjual barang atau jasa Anda bisa digolongkan sebagai pedagang jika Anda menjual barang atau jasa. Jika youre trading, youre wiraswasta. Anda mungkin akan trading jika Anda: menjual secara teratur untuk menghasilkan keuntungan membuat barang dijual untuk keuntungan berjualan secara online, pada penjualan boot mobil atau melalui iklan baris secara teratur dapatkan komisi dari penjualan barang untuk orang lain dibayar untuk layanan yang Anda berikan. Anda mungkin tidak trading jika Anda menjual beberapa item yang tidak diinginkan sesekali atau Anda tidak berencana untuk menghasilkan keuntungan. Anda tidak dapat menggunakan kerugian yang Anda buat sebagai bagian dari hobi untuk mengurangi tagihan pajak Anda. Hubungi HMRC untuk meminta saran jika Anda tidak yakin apakah Anda sedang trading. Apa yang perlu Anda lakukan Anda harus mendaftar sebagai wiraswasta untuk memastikan Anda membayar Pajak Penghasilan dan Asuransi Nasional yang benar. Cara lain untuk bekerja sendiri Ada struktur bisnis lain selain menjadi pedagang tunggal. Misalnya, Anda bisa: Dapatkan bantuan untuk bisnis AndaSec denda Citigroup, Morgan Stanley mengenai program perdagangan forex nCitigroup Inc (CN) dan Morgan Stanley (MS. N) masing-masing setuju untuk membayar lebih dari 2,96 juta untuk menyelesaikan biaya yang mereka menyesatkan investor tentang orang asing. Program perdagangan valuta asing yang mereka jual, Komisi Sekuritas dan Bursa Efek AS mengatakan pada hari Selasa. SEC mengatakan kasus perdata tersebut berasal dari pemasaran CitiFX Alpha kepada pelanggan Morgan Stanley Smith Barney mulai Agustus 2010 hingga Juli 2011, ketika Citigroup memegang saham kepemilikan 49 persen di usaha patungan tersebut. Menurut regulator, broker gagal untuk secara memadai mengungkapkan bahwa investor akan mengambil lebih banyak pengaruh daripada yang disarankan oleh program kinerja dan metrik risiko sebelumnya, yang telah digunakan dalam pemasaran. SEC juga mengatakan bahwa pialang gagal untuk secara memadai mengungkapkan markup yang dikenakan pada perdagangan. Beberapa investor tidak memiliki pengalaman dalam perdagangan valuta asing, dan tidak mengerti beberapa informasi dasar mengenai pasar itu, tambah regulator. Tidak ada bank yang mengaku atau menolak melakukan kesalahan dalam menyetujui penyelesaian. Pembayaran mereka masing-masing mencakup 2,25 juta hak sipil, ditambah keuntungan dan bunga yang disebarkan, kata SEC. Morgan Stanley membeli saham Citigroup di perusahaan patungan pada bulan Juni 2013. (Reporting oleh Jonathan Stempel di New York diedit oleh Tom Brown) Next In Business News Penurunan penjualan JC Penney pada kuartal keempat, menutup 130-140 toko operator toko JC Penney Co Inc melaporkan penurunan penjualan toko yang lebih besar dari perkiraan pada kuartal liburan karena permintaan dan persaingan ketat dari pengecer online, membuat saham turun ke level terendah lebih dari satu tahun. Hantu IPO teknologi masa lalu bisa menghantui Kinerja Snap Snap Inc nampaknya akan membuat percikan minggu depan dengan debut saham teknologi terbesar sejak Facebook Inc, namun sejarah menunjukkan bahwa investor menutup penawaran umum perdana akan lebih baik menunggu sedikit untuk mengejar ini. Unicorn di pasar terbuka Alphabets unit mobil penggerak sendiri menuntut Uber dengan biaya pencurian merek dagang SAN FRANCISCO Alphabet Incs Unit mobil penggerak Waymo menggugat Uber Technologies UBER. UL dan anak perusahaan pengangkutan truk otonom Otto pada hari Kamis atas tuduhan pencurian teknologi sensor rahasia dan eksklusif. Reuters adalah divisi berita dan media Thomson Reuters. Thomson Reuters adalah kantor berita multimedia internasional terbesar di dunia, memberikan berita investasi, berita dunia, berita bisnis, berita teknologi, berita utama, berita bisnis kecil, alert berita, keuangan pribadi, pasar saham, dan informasi reksa dana yang tersedia di Reuters, video, Mobile, dan platform televisi interaktif. Pelajari lebih lanjut tentang produk Thomson Reuters: Informasi, analisis dan berita eksklusif mengenai pasar keuangan - disampaikan dalam antarmuka desktop dan mobile intuitif Semua yang Anda butuhkan untuk memberdayakan alur kerja Anda dan meningkatkan manajemen data perusahaan Anda Screen untuk meningkatkan individu dan entitas berisiko secara global untuk membantu menemukan tersembunyi Risiko dalam hubungan bisnis dan jaringan manusia Membangun argumen terkuat yang mengandalkan konten berwibawa, keahlian editor editorial, dan teknologi yang menentukan industri Solusi paling komprehensif untuk mengelola semua kebutuhan pajak dan kepatuhan Anda yang kompleks dan terus berkembang Pemimpin industri untuk informasi online untuk pajak , Profesional akuntansi dan keuanganValutno trgovanje 8211 Forex di davek na dobiek S forexom lahko obogati ali pa se osiromai. Ja kruto, sebuah resnino povsem. Predvsem drugi del sem e sprobala na svoji koi, ke samo zaradi pohlepnosti, ker sem se zagrebla. (Ampak mi ni vzel volje do trejdanja, ker vem da se bom s tem ukvarjala celo ivljenje). Raun na katerega sem dala svojih 2000, sem spraznila do nule. Di za ta denar sem poteno parala skoraj pol leta, da sem ga nabrala di odprla raun pri Slovenskem ponudniku. K Potezi sem la predvsem zato, ker je varna, poznana domaa firma. Kasneje pa sem spoznala da je untuk itak samo 8220podrunica8221 danske SaxoBank, di pri morebitnem dobiku bi saya pa e itak davek obral za skoraj polovico mojega dobika. V zadnjem letu sem spoznala da je untuk sranje. Tudi tuji jadi zanesljivi di jadi precej ceneji 8211 imajo manji menyebar, kar pomeni da je takoj pri nakupu valute laje ustvariti plus. Nekaj ​​269asa se e ukvarjam z novo miselnostjo v tej igri denarja 8211 varno valutno trgovanje. Ciljam na majhne di redne dobike, ki jih vsak mesec sproti dvignem di mi pomenijo dvig ivljenskega standarda di nekaj luksuza, ki si ga zasluim. Znamenit zakon o izvedenih finannih instrumentih (leta 08, ircljev Turbo Davek), nam je prinesel smeno visok 40 davek na dobiek pri trgovanju z izvedenimi financnimi instrumenti. Povezava na-Uradni daftar Lahko bi rekla, da mi je trgovanje z valutami postalo bolj kot dodatni zasluek, poleg ostalega dela z vsakodnevnimi obveznostimi Ime mi je Maja. Stara sem 24 biarkan dalam sem tudirala manegement. Zaposlena sem v eni manji slovenski firmi di se ukvarjam z prodajo-trenjem. Tejem se za kar dobrega forex poznavalca. Z valutnim trgovanjem se ukvarjam skoraj pet let in imam odprta dva rauna pri forex ponudnikih. V teh treh letih sem spoznala precej dobrot di slabosti, ki jih prinaa forex. Naucila sem se semokontrole, ki je glavna pri trgovanju di razvila sem svojo osebno tehniko, ki si jo sasoma vsakdo razvije. Meseno naredim okrog 15 dobika, ki ga vsak konec meseca dvignem di si tako zagotovim lep dalam reden dodaten prihodek. Seveda je mono narediti tudi manje ali veje zasluke, ampak untuk je odvisno od vsakega posameznika, kakne cilje ima di koliko je pripravljen tvegati. Meni je untuk povsem dovolj, majhen vloek, majhno tveganje, reduksikan dohodek di kot vidite si lahko s tem denarjem tudi kupujem dobre domene di odpiram svoje strani na netu in takne traparije. Zakaj pravzaprav postati trgovec Monih odgovorov je ve ampak samo zaradi enega odgovora boste postali trgovec z valutami 8211 zaradi zasluka. Ampak nikoli ne smemo kot zaetniki priakovati taknega zasluka, da bi imeli pokrite mesene stroke ter iveli lagodno ivljenje. OpenBook Novost s katero je eToro ponovno pokazal svojo naklonjenost trgovcem di njihovi elji po uspehu. Hja di tudi sama jo s pridom uporabljam. V ivo lahko spremlja druge trgovce kaj kupujejo. Ima ima ima ima ima............... Enostavno se samo vpie odpre racun di spremlja OpenBook di kopira trgovanje od najboljih trejderjev. Izbere si lahko tudi najbole trejderje di jim enostavno sledi. E enkrat, o enostavnosti trgovanja z OpenBook, ko je postalo trgovanje skoraj prevec enostavno 8211 ni dejavnik tveganja. EToro 8211 Tvoje investicijsko omreje V ideo predstavitev OpenBook Pri eToru lahko v ivo spremlja kako trgujejo drugi trgovci. Po statistiki si lahko izbere najbolje trgovce in v ivo spremlja in kopira njihovo trgovanje. Spremljaj najbolje trgovce di trguj enako kot oni Pogovarja se lahko z vsemi traderji di si deli nasvete, podobno kot pri Facebooku, vendar je Openbook edino spletno omreje na katerem lahko tudi zaslui in ima korist od njega. Mislim da je ta platforma trejdanja na foreks tr382iscaron269u med najla382jimi platformami na svetu. Ima pa dve zdru382eni mo382nosti trgovanja. Lahko sam povsem samostojno trgujescaron ali avtomatsko kopirascaron druge traderje. Zakaj vam ke razlagam Zato, ker vec ljudi vec ve, di informacije Informacije jadi bistvenega pomena pri trgovanju. Pomeni manj porabljenega casa di bolj zanesljive posle. Vec nas bo skupaj, vecji in bolj zanesljiv uspeh bomo imeli Financial Trading Gurus yang terbaik. Bergabunglah dengan Program Guru eToro Preizkusila sem vec foreks ponudnikov di se osredotocila predvsem na enega, ki ponuja vse ugodnosti ki jih icem. Untuk je Etoro. Prvo di najvaneje je, da lahko denar vloim di dvignem preko sistema PayPal (hm, le zakaj neki :). Imajo zelo enostavno platformo za trejdanje, ki jo lahko vsakdo takoj obvlada, vkljucuje pa tudi live chat kjer se lahko trejderji v ivo pogovarjamo in si svetujemo. Imajo nizko razliko med nakupno di prodajno ceno. Racun se lahko odpre e samo z 100. In e ena dobrota: ponujajo bonus pri odprtju trgovalnega racuna in za ta bonus ni potrebno niti naloiti svojega denarja na racun. Povsem brezplacen bonus 20 dobi pri odprtju racuna ke povsem brez vseh obveznosti. Prav zako sem jaz pricela z majno nalobo 200 zraven dobila bonus di lepo pocasi di zanesljivo trgujem di kopiram druge uspene traderje. Sedaj pa vsak mesec kolikor dobicka se nabere nad tisocaka lepo dvignem di zapravim. Seveda bi se dalo iveti samo od tega, z malo vecjim vlokom ja. Zaenkrat pa se e bolj posvecam karieri v slubi di mi je untuk samo dodaten zasluek di vaja za prihodnost, ko se resno posvetim trgovanju. Forum di blog uporabnikov je na njihovi strani, ki ponuja veliko zanimivega branja o financnih in trgovalnih novicah. Seveda pa eToro omogoca tudi trgovanje z zlatom in nafto, kar je meni v velik plus, da se lahko poigravam z zlatom in izkoristim nihaja cene nafte. Jangan lewatkan. Jadilah yang pertama bergabung dalam Trading Challenge In ke sta dva izmed najvecjih plusov Etora 8211 spremljaj Etorov OpenBook kjer lahko spremlja trgovanja najboljih trgovcev v ivo in kopira njihovo trgovanje. Dalam na svoji platformi ves cas prikazujejo kako trguje 100 najuspeneji trejderjev 8211 katero valuto kupujejo di katero prodajajo. Klikni tole povezavo di se takoj prijavi v demo racun za vajo. Je zastonj di brez obveznosti di lahko takoj vadi trgovanje. Ce si iz pravega testa di dela dobicek odpre sebenarnya di nakae gor denar, plus Etoro ti takoj doda e bonus 20 za zacetnike, ki ga dobi takoj pri odprtju racunaje. Program bonus eToro ti podari 20 pri odprtju racuna. Takoj pri odprtju racuna ti doda Etoro kot promocijo e bonus na tvojembak s katerim lahko trguje (tega bonusa ne lebih dvigniti, lahko pa z njim trguje enako kot s svojim denarjem, ce ga pa zapravi pa nisi nicesar dolan) Wikipedia o foreks Ce te Karkoli zanima, ali ima kak predlog o trgovanju, ali bi rad diskutiral o trgovanju, potrebuje kak nasvet, tudi ce te zanima o drugih ponudnikih, ne samo ta, ki ga tukaj opisujem, se mi kar javi: Dober nacin kako do svojega prisluenega denarja Iz trgovalnega racuna Ce ne eli dvigovati denarja na svoj bancni racun ali svojo bancno kartico, potem lahko pri spletnem podjetju Neteller naroci debetno MasterCard kartico. Naloi na njo denar, ki ga potem naloi na etorov trgovalni racun. Dobicek ali tudi osnovni vloek lahko kasneje kadarkoli dvigne na to Neteller kartico, s katere lahko denar dviguje iz kateregakoli bancnega avtomata na svetu8230 VPII KOMENTAR 8211 lahko vpie komentar vpraanje ali mnenje Napii komentar 41 komentarjev na Davek di Forex Najprej prikai komentarje: Noveje Stareje Dela na Podlagi tehnicne ali fundametalne analize Tehnicna analiza mi deluje bolj uspesno, upostevam pa tudi fundamentalno Cao, estitke ob zelo solidnih rezultatih, sploh e jadi konstantni. Glede 8220platforme8221 ki je v slo. Zelo pogosta beseda v povezavi z forexom saj se sliii saya zelo strokovno. Seveda brez platforme ne moremo trgovati vendar je veliko vanejih rei od platforme yang sama. Untuk kakne karte ima trejder na platformi ki jo uporablja saj jadi karte di pravi indikatorji na kartah tisti ki ti pomagajo predviditi trend. Upam da bo nekdaj tudi v slo. Kaken strokoven forum kot je naprimer amerika FF kjer bomo lahko komentirali dogajanje na trgu. Kateri oz. Katere pare trguje Hvala Najve trgujem s pari EURUSD GBPUSD di dokaj dosti tudi EURJPY ja, maja kar nekaj si povedala obstajajo pa e platforme, ki so zlo simpatine-predlagam kontakt andro 040 249 979 email club. Shophotmail, com da mal podebaterava ok Untuk trgovanje mi pa kar ne gre iz misli. Imam vpraanje, v primerjavi z vami kot iz kamene dobe. Kako, kje se nauciti, vse od A do Osnovne pojme si razjasni na 8220Baby pips8221 dosti gradiva je tudi na Forex Factory-ju di najvaneje, za uenje trgovanja se ne splaa porabiti niti enega saj je vse kar rabi na netu ke brezplano. Vse ostalo, kjer mora kaj plaati je veinoma nateg Glede avtomatskega trgovanja di kopiranja dobrih traderjev pa kar na etoru pogleda di ima tudi vso gradivo in podrobno razloeno kako kaj deluje. Kaj pa pravi na Forex robote Odkrito povem, da e bi jaz imela program za avtomatsko trgovanje, torej forex robot, ki bi naredil vsak mesec vsaj 5 dobika na mesec, ga ne bi prodala nikomur, ker bi jika jaz s tem brez dela preskrbljena za Celo ivljenje di tudi vsi moji bodoi otroci di vnuki Hvala obema za prijazen odziv di za opozorilo. Nekaj ​​znanja sem si e pridobila. Zelo me privlaci, ampak bom odloila na kasneji as. Trenutno se ukvarjam z drugo zadevo, meni zanimivo, tudi na internetu. Vpisal sem se v real racun di polozi gor 500 di zado jadi mi takoj dodali naembak se 200 bonus. Tako da imam sedaj 700 na raunu. Bom poroal kako mi gre trgovanje. Lp Moja prva trgovalna izkunja je sledea: Najprej sem bil kar precej v minusu, nato sem pa zahvaljujoc dobremu trgovalnemu signalu pridobil kar lepi plus, ki sem ga za preizkunjo tudi dvignil in moram reci, da potekajo denarne transakcije brez tezav in tudi ta Etorov trgovalni Program je kar soliden Hvala Maja za namig Kot gledam mora e kar veliko trejdov narest, da lahko potem dejansko ta bonus nakaes svj bannini racun. Tako da, ni tako super. Ta bonus je dejansko namenjen temu, da lahko trguje z njim in tako ima ve sredstev na razpolago za trgovanje. V primeru izgube je tako izpostavljenega manj tvojega denarja, kot bi ga pa moral vloiti e ne bi dobil bonusa. Kajti vrednost bonusa dobi na trgovalni raun di dela enako z njim kot s svojim denarjem. Takoj ga pa ne mores dvigniti, dvigne pa lahko zasluek ki si ga ustvaril z njim, tidak ada ker jaz niti ne nameravam dvigniti osnovnih sredstev iz trgovalnega rauna, ker to mi je danar s katerim trgujem. Tukaj je se ena zelo zanimiva stran, kjer je natetih se ve brokerjev, ki ponujajo zastonj bonuse di tekmovanja na demo in real raunih forexbonusi Kako dolgo pa e delas na Etorotu. Koliko je ta etoro kaj zanesljiv, da ne bom izgubil denarja Pri Etoru sem e skoraj eno leto in nisem imela nobenih vejih teav, tako da se mi zdi dokaj zanesljiv. Poizkusi trgovati z manj denarja, recimo z 200-400, pa bos videl kako ti bo ustrezalo in se bos potem laje odloil kako naprej. Oj, koliko asa pa bi rabil da obvladam samostojno trgovanje z valutami di kje lahko pridem do teaja trgovanja ivjo an, kak mesec bos e potreboval, da bos osvojil osnove trgovanja di bos spoznal kako vse ke deluje. Ko odpre raun pri Etoru imas tudi dostop do Online Forex trgovalnega teaja di se bos lahko tudi veliko nauil o trgovanju di opazovanju kako trgujejo drugi. Sebuah s da da videti kdaj di kaj kupi nek trejder, ki je po statistiki zelo dober di je v profitu Da, res se da spremljati kako trgujejo najbolji trejderji. Vpii se v etoro di bos lahko v njihovem programu OpenBook v ivo spremljal, katero valuto je kupil ali prodal kateri izmed najboljih trejderjev. Se pravi da e ustvarim dobiek ga preko paypala skinem na svoj banni raun in dvignem ali takno moznost ponuja tudi 500 Da, tako je, lahko s paypalom dvigne denar. Pri Plus 500 pa te monosti nimajo. Sicer pa lahko pri eToru dobi tudi MasterCard kartico s katero lahko denar iz trgovalnega rauna dvigne na kateremkoli bankomatu. Nikjer v clanku nisem zasledil, koliko je potem dejansko davek od zasluzka preko npr. Etoro Hvala. V glavnem promptno (spot) valutno trgovanje ali Pasar Devisa 8211 s kratico Forex, je izvzeto iz tega zakona in ni obdaveno Razen za pravne osebe, torej podjetja. Tukaj je uradni vir o davku na valutno trgovanje, glej tretjo toko: durs. gov. sisidavkipredpisiinpojasniladavekoddobickaododsvojitveizvedenihfinancnihinstrumentovpojasniladavcnaobravnavaposlovpromtnegaspotvalutnegatrgovanja oj mene pa zanima ce lahko preko moneybokersa dvignes denar iz Plus500 Ojla, ja po pravilih lahko dvigne denar iz Plus500 Tudi z Moneybooker som, e si ga z Moneybookerjem tudi poloil na trgovalni raun. Pozdravljena Mene pa zanima kako varen je ta eToro. Ali se lahko 100 zanese, da si bo recimo denar, ki si ga prisluil z trgovanjem dejansko lahko nakazal na svoj banni trr raun ali recimo na moj paypal raun. Mislim da lahir lahko nalozil na eTorov trgovalni raun di potem ta denar tudi dvignil nazaj, da ne bo le ta izpuhtel v neznano in izginil. Kepada saya namre zanima zato, ker sem zasledil veliko negativnih odzivov ljudi, ki uporabljajo broker plus 500, kerpravijo, da si prisluenega denarja ne morejo izplaati zaradi neke napake, ki jo javi prej omenjeni program. Jaz sem e eno leto pri eToru, dvakrat sem dvignil denar di je bil v petih dneh brez teav na mojem raunu. Tako da ti lahko priporoam trgovanje pri eToru. Edino pohlepen ne smes biti. Jaz sem se v zacetku zagnal, ker sem scoreaj v enem mescu podvojil raun, potem sem pa skoraj vse izgubil zaradi svoje pohlepnosti, ker sem mislil da bom ze v enem letu lahko pos milijonar :))) Denar se da res dvigniti na karton Neteller , Drgae pa jaz uporabim kar PayPal in Skrill (Moneybookers), ze noem uporabiti kartice od svojega bannega rauna. Zanima mene kaj pa ima eToro tukaj od mene e se prijavim in kopiram druge ki imajo dobiek Torej kje je njegov plus, e se jaz prijavim in traidam Dobiek ima v spreadu, torej v razliki med nakupno in prodajno ceno. Enako kot v vesh menjalnicah imajo majhno razliko v ceni di zasluijo na masi. Zdravo Maja, estitam, ker se uspeno ukvarja z valutnim trgovanjem. Te bi lahko prosila, da izpolni mojo anketo. Osredotoa se na valutno trgovanje 8211 ali se trgovanje v asu makroekonomskih objav kakorkoli spremeni ter na analizo 8211 fundamentalno in temeljno. Bi mi zelo pomagala s svojim doprinosom. Nahaja se tukajle: 1ka. sia84173 e v naprej se ti zahvaljujem za sodelovanje in ti elim e obilo uspehov pri trgovanju. Naj bo leto 2016 uspeno 10 mesce 16 hari Ojla, imam kmeko vpraanje. Keren ne razumem v valutno trgovanje upam, da oprostite neumnim vpraanjem toda, e je vse tako preprosto in e bi vsi samo sledili dobrim, a se ti ne zdi, da bi moralo nekako zmanjkati sredstev A prihaja denar od takih, ki sami poizkuajo trgovat Eprav ne vem kje je smisel, da bi sam poskual Po vsem tem, kar sem prebral, bi se e skoraj odloil vstopiti na trg, pa eprav nimam pojma. Hvala ti za odgovor di brez zamere. Isto kot e kupi Hrvake kune in bi se teaj taas ko pride iz dopusta dvignil in bi dobil ve za njih kot si jih pa plaal. Ja od kje nekje je nastal ta denar. Pa e vsi hodimo v menjalnice ali banke di kupujemo tuje valute poakamo da valuta naraste di potem z dobikom prodamo. Abo zmanjkalo denarja na svetu Pozdravljeni. Upam, da je e kdo tukaj Res mi ni e jasno, KAKO JE Z OBDAVITVIJO DOBIKA. Seveda upam, da lahir tudi sam kmalu kaj zasluil na eToru Maja, izgleda da obvladuje sceno. Kako si ti (ali ostali, ki ste e nekaj asa na tej sceni) IZPLAUJETE DOBIEK PayPal, Mastercard 8230 Pa ve da smo tukaj Predim jean sprejet zakon, da promptno oz. Spot trgovanje ni predmet obdavitve. Tko da ni blema. Hvala za odgovor Andreja. E ust ust je je je je je je..... Karica, Neteller

No comments:

Post a Comment